Tuesday 17 April 2012

HIBERNASI...

Salam semua...dah lama tuan tanah yang sekangkang kera ini tidak menebas semak-samun yang semakin meliar tumbuh di blog ini. Act aku ni sebenarnya terlampau lah bz mengalahkan ADUN-ADUN yang sedang mengempen bagi PRU13. persoalannya, bz kah aku? muahaha...

ok, meh aku cite sket, semenjak aku bergelar warga pendidik di SMKSS ini, rutinku 360 degrees bertukar. walaupun hanya sementara berkhidmat di sana, namun segala tenaga dan usaha aku curahkan sepenuhnya 200% . bukan nak kata aku ni pekeje ceh meh lang tapi itu lah komitmen yang aku berikan sepanjang aku berada di sana.

act banyak benda yang nak aku stori morikan kat sini tapi tuu lah, sme stori aku rasa dah basi sb terlampau lama aku duk peram...dah bertukar jadi masam...bila masam boleh jadi mabuk plak ekekekek (hape...ingat tuak masam ke hik3)

aku punya mood mengarang pon dah kureng...aku rasa macam dah x power cam dulu. cane nak buat eh? 


No comments:

Post a Comment