Thursday 1 December 2011

CERITA DI PAGI HARI

morning all...td selepas subuh masa aku tgh nak sambung tdo...(today i dun feel like doing anything...i juz wanna lay in my bed..lalalala....) konon2 la kan....tiba2 tet tet tet...hp aku berbunyi...(act utk sms aku buat silent je..tp utk menambahkan dramatik aku letak je bunyi tet tet tet kehkehkeh...)


...mcm biasa lah rutin mr.black kesayanganku akan sms seblom p keje (ada hari dia rajin sms, ada hari dia mls sms bz hihii)...so aku pon reply dgn bangganya...yang, nati klu free tgk lah blog blablabla...pastu saje buat2 tanya....yang, ade tukar background ke? nati tukar lain lah eh...nampak malap je...ni lah isteri yg membuli mithali...


dia jawab xpe lah nak background itam nati senang nampak tulisan...cool aje dia jawab...lepas bersms bbrp ketika mata aku terus jd segar bugar...x jd nak sambung tdo walaupun di luar sana ujan membasahi lembah titiwangsa (mmg sedap smbg tdo klu cuaca gini)..ni gara2 terlebih semangat nk hapdet blog...huhuhu

1 comment: