Saturday 10 December 2011

KOYA PUNYA PASAL...

td masa aku tgh mandi...(korg jgn bygkan lebih2 plk..x baek ooo)...sambil mandi sambil kepala otak aku ni berpikir...duk pikir bulan ni lah nak bayar sewa umh utk dua bulan, bulan ni lah nak bayar streamix utk turn aku, bulan ni lah nak kna renew lesen, bulan ni lah nak kna servis kete yg dah cukup time servisnye, bulan ni lah aku nak kna bayar deposit umah sewa baru nati, bulan ni lah nak jilid tesis, 3 salinan lak tuuu....haishhhhh byknye duit nak pakai bulan ni....tolongggg sapa leh tolonggg weiiii.....sambil berpikir aku shampoo rambut...pastu baru aku perasan nape buih shampoo ni lain aje n bau dia mcm body shower je...laaaa baru aku perasan aku tuang body shower p buat shampoo kepala...haiyooo...dek kemalasan nak siram pastu nak shampoo lain...aku taruk je perapi ataih tuuu plk...aku mesrakan bersama...hahaha...dan ini lah hasilnya....


 

rambut aku jadi keras weiiii...kusut lak tuuuu....nampak gayanya pagi sok kna shampoo lagi skali..

p/s: moral value : jgn koya time mandi huahuahua....

No comments:

Post a Comment