Thursday 15 December 2011

MESIN BASUH...

rileks je dak demokkk ni hehehehe

tetibe je aku ase nak buat entry ttg nih....korg tgk gambar tuu agaknya dah boleh agak x apa aku nk cakap..???? act ni lah solution aku bile si tecit mengamuk xmau duk kat hall@playpen@main ngn abg n kakak time aku nak masak (time laki aku keje)...act bukan aku nak dera anak @ membahayakan anak...korg jgn pikir plk aku ni jenis ibu yg tut tut tut...


korg baca lu smp abis aku punya entry ni k...then baru komen...act dapo aku ni kecik aje (org kata leh main berlaga punggung ngn laki aku huhu)...so bile aku masak kdg2 si tecit buat hal...nak merayap ke dpo...bkn setakat merayap..melalak skali...(turun temurun peil abg n kakak dia)...so nak usung playpen letak kat dapo opkoss lerr x muat...nak xnak aku letak je anak aku lam mesin basuh tuuu...


hey..hey..hey..suis plug sume aku off n cabut tau...mesin basuh ngn dapo msk aku tuu selangkah je dah smp...so si tecit dgn senang hati n gumbira dpt tgk aku masak...tiada lagi pencemaran bunyi n aku dpt masak ngn senang hati...


btw benda ni aku aplikasi dr zaman si abg lagi...so turun temurun lah ni...but u guys nt jgn plk tiru style aku ni...bukan ape...takut korg letak baby tecit je lam tuu...karang lemas plak anak korg...btw aku xkan letak anak selagi depa x bleh berdiri...aku rela dukung lagi dr letak lam tuuu...dah berdiri tuu depa dah besar...dah lepas kepala kat luar...xde lah nati lemas kat dlm tuuu...aku letak pon ble depa dah berdiri n aku x larat nak berdukung...(klu dukung gak kaki tgn sama naik je duk kais2 kuali panas...eee seriau aku)...kesimpulannya korg pikir lah mana2 yg patut if korg dah xde choice..!!!



p/s: jgn sesekali tglkan anak sorg2 kat situ...(make sure korg ade sekali n buat mcm tuu pon jika dah terdesak sgt...ok!!!)

2 comments: