Thursday 1 December 2011

KISAH SATU HARI...

sejak malam tadi lagi aku sakit pala yg amat...dah telan panadol seblom tdo mlm td tapi bangun pagi ni msh lagi berdenyut2 tp aku tahan gak....last2 smp x tertahan aku telan lagi panadol dan tdo sebentar selepas zuhur...tetiba je bunyi ketung ketang kat dapo..mcm org welding pon hade...rupanya apex dtg baiki pintu jamban ...aduiii bisingnye....


nk hilangkan pening lalat akibat tdo + sakit pala...aku terus g mandi..lepas apex setel keje dia aku kuar ngn hosmet g bayar bil n meronda (kedai kasut, watsons, cosway tapi satu hape pon x bli hhehehe)...niat nak basuh kete...tp hujan plak...memandang dah berniat nak basuh so aku teruskan jgk lah...(seb baik ramai jgk customer yg basuh kete time hujan muahaha...) klu x..wat malu jeee...sementara tgu basuh kete...aku makan lah dulu kat Kedai Makan Fajar...oleh kerana lapar gile, aku order nasi lemak ayam n megi celup...tuu dia aihhh makan ke malantak cik kak...pastu sakit pala aku terus hilang....;-)...agaknya sb dah terlebih kenyang kot...hmmm jadi mlm ni boleh lah aku sambung taip tesis yg terbengkalai dari mlm td....

No comments:

Post a Comment