Wednesday 7 December 2011

TERSALAH DIAL NUMBER LA PULAK!!!!

act malam tadi aku nak kol classmate GE sb kemarin aku x g class...sbnya di sini...aku pon tgk lah num yang ade dalam dailed calls...act aku konpius ngn beberapa num yg x bertuan (sb aku x save tuan dia sapa muahaha)..


act classmate aku tuu aku baru kenal je lam kelas GE ni...kos lain plak tuuu...so aku x simpan lah num dia kat hp..juz catit kat notebook je...aku pon duk tgk2 num yg ade...yesss ini lah num dia...terus aku call...tot tot tot tot...lama gak eh budak ni nak pikap fon...zzuppp dia angkat...dgr suara besar cakap "HELLO"...sepantas kilat tindakan luar kawal aku tekan button ended call...rupanya aku tersalah dail num lec aku....uwaaaa aku rasa mcm kurang hajor plak kan letak mcm tuu je tanpa say ape2...act aku terkejut sbnrnya...then aku takut nak cakap "sory prof..saya tersalah dail num td"...uwaaaa mesti dia tahu aku yg kol dia sb hanya 2 org je yg amik paper tuu semester ni...pastu plak lecture kat bilik dia....harap next week dia dah lupa insiden nih....

p/s: moral dia...save lah num kat hp walaupun utk jangkamasa sekejap...kurg2 x ler terdail num org lain huhu...

No comments:

Post a Comment