Friday 2 December 2011

PAGI2 DAH BUAT LAWAK

kul 7.30 pagi td aku kuar g hantar hosmet aku kat stesen bas sb nak balik kampong. pastu aku bersama hosmet sorg lagi terus ke pasar awam pekan tjg malim...sesudah membeli apa yg patut...masa nak g kat kete aku dah nampak hanjing2 berkeliaran...(tjg malim ni mmg banyak hanjing2 yang x beradab bertuan..)..


masa aku nak bukak bonet...menonong je hanjing tuu lari ke arah aku...hosmet aku pon terus masuk lam kete tanpa sempat meletak barang...(aku bukan nk cite pasal dia sgt pon hehheeh...) aku ni terkejut dgn tindakan hosmet aku, tanpa aku sedari aku pon meluru masuk gak lam kete dan...pammmmm menghempas pintu sekuatnya dgn barang2 masih di tgn (sb x sempat bukak bonet..)...kemudian kami berpandangan satu sama lain...mana x memandangnya..aku pon masuk duk tempat penumpang di depan berdua dgn hosmet aku...ekekeke...


pastu lalu sorg apex pandang2 kat kami berdua lam kete...aku pon buat muka selamba je kuar selepas usha hanjing tuuu dah blah....kami pon gerak balik...masa tiba di perumahan aku (ni satu lagi port hanjing2...) aku tgk dlm 10 ekor hanjing (kecik besar tua muda sme ade)...bagus je makan angin depan umah sape tah...mmg kompom org umah tuu takut nak kuar (sb diorg pon student mcm aku gak..)...


aku pon slow kan kete kunun2nya nak amik gambar2 hanjing yg tgh wat perhimpunan haram tuuu..xdan aku nak amik gambar...ketua hanjing (aku agak la)..dah menyalak sakan kat aku pastu yg lain2 pon turut bangun...aku apa lagi terus blah lah...ropanya kat depan ade beberapa org student n maknya cina duk tgk aku ngn muka pelik...(waaa ropanya ade yg memerhati huahuahua...)

No comments:

Post a Comment