Friday 9 December 2011

TERASA RINDU..



tetiba je bangkit tdo pagi ni aku rasa rindu sgt kat my 3D's...(slalu pon mmg rindu...) tp ni rindu sgt kat depa...rasanya dah nk masuk 3 minggu aku x balik...aku ni bukan x mo balik tp tesis aku ni nk kna submit 15hb ni so terpaksa lah bertungkus lumus siang dan malam (btw sempat lagi tdo hahaha..)....smp naek juling biji mata aku yg dah sedia juling ni ekekeke....kadang2 bile aku duk sorg2...xde pe nak buat (lah td kata bz ngn tesis..huh)...aku mula lah tingat kat telatah 3D's aku tuhh...pastu mula lah membelek album n video depa...dapat gak release tensen...


hah...laki aku mesti kata x rindu dia ke...ishhh mana boleh x rindu...yg tuuu lagi lagi lagi lah rinduuu....(tp x blh nk expose sgt, kan terkeluar plk aksi2 triple x...hah sapa nk jwb tuhhh)...hmmm nak x nak kna tgu setelkan sme baru boleh balik....tunggu mak balik ye semua..!!!!

No comments:

Post a Comment