Thursday 1 December 2011

SECOND BLOG....

hye...act this is my 2nd blog...seblom ni aku dah buat satu blog...tapi krn aku ni terlampau sebok mengalahkan pak menteri so aku biarkan blog aku yg dulu tuuu terkubur macam tuuu aje...password pon aku dah lupa huhuhu...


hampir setahun gak lah aku bertapa then bile tgk mr.black kesayangan aku mula mewujudkan blognye sendiri...tetiba je mai angin semangat 46 gitu..so dgn berkobar2nya balik dari kuliah ptg tadi terus aku godek2 membuat blog baru dan lani dah kul 12.15 pagi...


tadaaaaaa....blog aku dah siap (walaupun x sechantek mana)...jadi lah kan...btw aku x sabar nak mempersembahkan blog aku ni kat mr.black kesayanganku...mesti dia jeles gile sb blog aku santek dari blog dia muahaha...(sabo ye yang ekekek...)....


gelak sakan no...tesis aku lom siap lagi ni...lagi 2 minggu nak submit....shyyypppp....

No comments:

Post a Comment